Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
Curious about the benefits of meditation?

In just a few minutes daily, this course will teach you how to relax and relieve stress. Even with a full schedule, you will want to make time for this!
From our sponsors
HTC One max VS Note3機海爭霸戰
Oct 15th 2013, 08:52

到底是要換max還是note3真的讓我很猶豫
Note3感覺像是我的Note1的放大版
感覺沒有這麼有新鮮感
S pen這次的功能似乎大提升,更加方便了
但….老實說買Note1以來我大概拿出那隻筆的次數真的沒有很多
之前玩繪圖遊戲的時候很常拿到是真的

剛好要換手機的同時聽朋友說HTC要出5.9吋大螢幕的max
有讓我心動到,想換換口味來試試HTC

有玩過朋友的one,覺得那個雙喇叭真的很厲害
聲音從前面出來感覺完全不一樣
我會用手機看影片,大螢幕+雙喇叭完全是享受
而且似乎也不怎麼會破音

這讓我還滿期待one max出來
不過還沒看到實體機子,還在猶豫

SONY我比較不熟,身邊剛好也沒有拿sony手機的朋友><
不知道Z1如何?
(不過剛剛去sony版看了一下怎麼都是比較不好的文章)

如果是這三支手機各位大大會選哪支?

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qhhltbstodb9m 的頭像
    qhhltbstodb9m

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    qhhltbstodb9m 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()