Blogtrottr
批踢踢實業坊 ChungLi 板
 
Looking for something light while keeping you safe and comfortable during extended waterside activities?

Shop New Drainmaker Shoe for Men, Women and Kids at Columbia!
From our sponsors
[問題] 海華商店街人行道路算違規 o.0???
Oct 18th 2013, 19:11, by kloudiacjy

作者kloudiacjy (雞婆姐)

看板ChungLi

標題[問題] 海華商店街人行道路算違規 o.0???

時間Fri Oct 18 19:11:37 2013

剛剛下班跑去中壢SOGO對面 海華社區的 D2 小惡魔蛋糕那邊 打算買個切片蛋糕吃個開心一下 想說買片蛋糕,很快就出來,底下畫格子的停車格也都停滿機車了 我就把車也直接停在門口出來的人行道那邊 30秒不到的時間,我就看到大樓警衛對我的車拍照 囧rzzz 還有大大的閃光燈 我就趕緊跑出去請警衛幫忙刪掉,我想說 只是買個東西很快出來而已 警衛說,他在執行他的公務 派出所的人會來收這些照片開單 態度也很強硬的說 今天通融你,明天不就一堆人停在這了 我只好摸摸鼻子悻悻然地走掉.... 小妹在此奉勸各位,車子不要停在海華社區那邊的人行走道,不然跟我一樣會被拍照 包含 肯德基、鯊魚咬吐司、D2小惡魔蛋糕 那些店都算 只是,我想不透 ~"~ 那邊的走道,看起來像海華自己的土地啊? 為什麼警衛會拍我機車的照片 @@ 欸 好啦 這篇是勸世文 小心停車 不只警察會拍 警衛也會拍 淌血 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 61.57.74.83

silversnow24:那邊是行人專用的 都有牌子說不能停 10/18 19:12

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qhhltbstodb9m 的頭像
    qhhltbstodb9m

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    qhhltbstodb9m 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()