close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Kaohsiung 板
 
[徵求] 互相監督進修的人
Apr 3rd 2014, 13:53, by loveconut

作者loveconut (0643)

看板Kaohsiung

標題[徵求] 互相監督進修的人

時間Thu Apr 3 13:53:16 2014

需要找一位可以互相監督進修的人 我自己是想要進修英文(我英文能力很爛 根本沒程度可言) 想找一位可以互相監督的人 看要我監督什麼都可以 例如跟我一樣學習英文的進度 或者需要我監督你每天運動減肥的進度 看三餐菜單等 或者其它事情(我能辦到的或者在站內信詳談 溝通) 不限男女 有意者可站內信詳談 誠徵一人 希望能找互相勤勞監都的人 謝謝 -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 111.81.127.44 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Kaohsiung/M.1396504399.A.026.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    qhhltbstodb9m 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()